.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رحیمی:تاکنون به خاطر مصالح نظام سکوت کردم

معاون اول رئیس جمهور گفت: مخالفان واقعی نظام شعار حمایت از ولایت فقیه،نظام و دولت سر می دهند اما در عمل دشمنان درجه یک نظام و دولت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا رحیمی با تاکید بر ضرورت مسوولیت‌پذیری در امر اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: یک خبر تا زمانی که منتشر نشده هیچ مسوولیتی به وجود نمی‌آورد اما وقتی انتشار یافت، تمام مسوولیت آن برعهده منتشرکننده آن خواهد بود که این امر بر ارزش و سختی کار خبررسانی افزوده است.

وی با انتقاد از فضای رسانه‌های خبری حاکم بر جهان که تحت سلطه صهیونیزم و نظام استکبار است، تصریح کرد: اغلب خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در سطح جهانی به جز برخی موارد اندک، تحت سلطه نظام سرمایه‌داری است و در این کارزار انتشار اخبار صحیح و بیان حقیقت کاری بسیار دشوار است چراکه در جبهه مقابل نظام استکبار قرار دارد که با استفاده از ثروت و امکانات بیش‌تر افکار عمومی را در اختیار خود گرفته است.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: تعداد صهیونیست‌ها در سطح جهان زیاد نیست، اما با استفاده ابزاری از مظلوم نمایی یهودیت، اقتصاد و ثروت جهان را بلعیده‌اند و با بهره‌گیری از این امکانات می‌خواهند هدایت و اداره جهان را در دست بگیرند.

رحیمی خاطرنشان کرد: آثار مخرب و پلیدی نظام سرمایه‌داری تا حدی است که برخی رسانه‌های داخلی را نیز تحت تاثیر قرار داده و عوامل داخلی آن‌ها سعی دارند با نشر اکاذیب و ادعاهای دروغ، تمام خوبی‌ها و آثار مثبت نظام را بد نشان داده و با غلبه بر افکار عمومی باطل را حق جلوه دهند.

وی افزود: مخالفان واقعی نظام شعار حمایت از ولایت فقیه، نظام و دولت سر می‌دهند اما در عمل دشمنان درجه یک نظام و دولت هستند و درواقع نمی‌خواهند نامی از اسلام باقی بماند چرا که این افراد تربیت‌شدگان و دست نشاندگان همان نظام سرمایه‌داری و صهیونیستی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌ها و اقدامات بزرگ دولت در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: دولت با تلاش و کار شبانه‌روزی گام‌های بلندی برداشته است که انبوه‌سازی مسکن در تمامی استان‌ها، اهتمام برای اشتغال‌زایی و ریشه‌کن شدن بیکاری، دور زدن تحریم‌ها و در راس همه آن‌ها اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از جمله این فعالیت‌هاست.

رحیمی یکی دیگر از اقدامات ارزشمندی که در دولت نهم آغاز شد و هم اکنون نیز در حال پیگیری است را مبارزه با مفاسد اقتصادی دانست و گفت: در کارگروه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بسیاری از تخلفات اقتصادی، زمین‌خواری‌ها و معوقات بانکی مبارزه شده است که این اقدامات برای بسیاری از متخلفان ناخوشایند بوده و به همین دلیل به تهمت‌سازی و اتهام زنی علیه معاون اول رییس جمهور اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی مفسدان اقتصادی و رانت‌خواران که با اقدام بازدارنده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مواجه شده و تحت فشار قرار گرفته و از این امر ضربه خورده‌اند، از اسفندماه سال گذشته تاکنون اقدام به تخریب دولت و اتهام افکنی کرده‌اند و با بی‌شرمی تمام و بدون هیچ سند و مدرکی مستقیم و غیرمستقیم رییس جمهور و معاونش را در رسانه‌ها متهم می‌کنند.

معاون اول رییس‌جمهور افزود: اقدامات مخرب این افراد نشانه بیماری و دشمنی آن‌ها با نظام است و اینکه خواسته یا ناخواسته در راستای اهداف دشمنان نظام گام بر می‌دارند.

رحیمی تصریح کرد: در میان کسانی که تمام تلاش‌ها و اقدامات ثمربخش دولت را انکار می‌کنند و در عین حال مدعی پیروی از ولایت فقیه و حمایت از نظام هستند افرادی به چشم می‌خورند که حتی یک روز هم در صحنه دفاع مقدس حضور نداشتند و در هیچ‌یک از عرصه‌های خدمت رسانی دیده نشده‌اند.

رحیمی با بیان این‌که بنده در تمام دوران کاری خود در عرصه‌های مختلف خدمت مشغول مبارزه بوده‌ام، گفت: زمانی که بنده رییس دیوان محاسبات کشور بودم پرونده برخی افراد را مطالعه کرده‌ام و مطالبی موجود است که به خاطر ملاحظات و مصالح نظام تاکنون سکوت کرده‌ام.

معاون اول رییس‌جمهور افزود: ساده زیستی و زندگی بی آلایش دکتر احمدی‌نژاد تا حدی برای همگان آشکار است که حتی قوی‌ترین رسانه‌های مخرب و دروغ‌پرداز نمی‌توانند به وی تهمت و افترایی بزنند به همین خاطر قصد تخریب و تهمت سازی علیه نزدیکان و کابینه رییس جمهور را دارند.

معاون اول رییس‌جمهور که در همایش روسای نمایندگی‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی در خارج از کشور، سخن می‌گفت، با بیان این‌که بارها شاهد جنب و جوش و تکاپو و تلاش بی‌وقفه دست‌اندرکاران خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده‌ام، گفت: این خبرگزاری اخبار درست و صحیح نظام اسلامی را به بهترین شکل ممکن منعکس می‌کنند که این همه زحمت و تلاش شایسته قدردانی و سپاس است.

رحیمی با اشاره به شعار این خبرگزاری که رقابت با دوستان و مصاف با دشمنان است، تاکید کرد: بی‌تردید رقابت با رسانه‌های دروغ‌پرداز که از سوی نظام سلطه و صهیونیستی حمایت می‌شوند کاری بسیار دشوار و طاقت فرساست که البته دست اندرکاران خبرگزاری جمهوری اسلامی با تمام ظرفیت در این مبارزه حاضر هستند.

وی با تقدیر از زحمات دفاتر نمایندگی این خبرگزاری در داخل و خارج از کشور گفت: تلاشگران و دست‌اندرکاران در این خبرگزاری با اخلاص و ایمان به نظام اسلامی به بهترین نحو و به شکل مطلوب رسالت خود را که اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع است، انجام می‌دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد جوادی 28 دي 1389
انشا اله که راست می فرمائید.ولی بدان برداشت اکثر ملت این نیست که شما می گویید جناب رحیمی.
نا شناس 28 دي 1389
به سراغش میروید نرم واهسته روید که مبادا بشکند چینی نازک سکوت رحیمی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.675 seconds.